Hello from the other side!

2 juli 2016 - Shanghai, China

Het was weer tijd voor een berichtje vanuit het - op dit moment - regenachtige Shanghai. En ik heb begrepen dat het in Nederland ook regent. Wouter staat op dit moment tot zijn knieën in de modder op Rockwerchter =)

In April zijn mijn ouders drie weken langs gekomen en hebben ze kennis gemaakt met de cultuur, spierpijn van het beklimmen van de Yellow Mountains, de vriendengroep, de drukke metro, de high speed treinen, het goed beveiligde Beijing, de Chinese muur, Chinees eten, roggelende/voordringende/schetende/boerende/schreeuwende/niet Engels sprekende Chinezen en ons appartement met een lekkend luchtbed. Een alles behalve een relaxte vakantie dus! Veel leuke dingen gedaan, lekker uit eten geweest, verschillende wijken in Shanghai gezien, mooie uitzichten etc.

Begin augustus komen Wouter zijn ouders langs en kunnen ook zij kennis maken met; zie bovenstaande.  We hebben er zin in!

We hebben het nog steeds naar ons zin. Voor Wouter is het eerste jaar al voorbij, en voorlopig zitten we hier nog wel een tijdje. Begin juni zijn we op vakantie geweest naar Thailand. 4 uurtjes vliegen vanaf Shanghai naar Bangkok en een totaal andere wereld. Een leuke tijd gehad met mooi weer, strand, lekker eten en een mooie onderwaterwereld gezien. Op naar de volgende vakantie in Oktober!

1. Jennifer:
    2 juli 2016
    Hallo Daisy en Wouter
    Fijn dat jullie het goed naar je zin hebben. Geniet er nog lekker van want de tijd gaat super snel.
    Alvast voor allebei een fijne verjaardag.
    Liefs Jennifer
  2. Patty:
    3 juli 2016
    Hoi Daisy en Wouter idd jullie missen hier niks. Wat een triest en troosteloos weer hier. Leuk dat jullie bezoek krijgen en zo dit wonderlijke land met haar bewoners kan laten zien. Hopelijk mooie tijd in Thailand gehad. Ook Azië maar heel anders. Mijn voornemen is nog steeds langs te komen zodra ik meer weet , hoor jullie dat. Ook de maand van jullie verjaardagen, goed uitgekozen zo vlak na elkaar. Fijn om te lezen dat jullie het nog steeds naar jullie zin hebben. Have fun, take care. Patty.