Ik heb een baan!

15 juli 2015 - Wieringerwerf, Nederland

Mijn laatste, korte verhaaltje voor de komende tijd vanuit Nederland. Ik ben afgestudeerd en ik heb een baan in Shanghai!! Bij een bedrijf dat onder andere scheepsmotoren repareert, voorheen heette het Damen Shipyards. Ik ga aan de gang als Financial Manager (administratie) en mag 18 augustus beginnen. Rond 6 augustus vlieg ik die kant op. Spannend!

De laatste weken zijn aangebroken en er moet nog een hoop geregeld worden. Mijn broer Kevin gaat in ons appartementje in Alkmaar nadat hij loopgips heeft. Anders gaat het een beetje lastig met al die trappen. Nu woon ik weer even in Wieringerwerf.

Wouter is nu met een vriend op de Filipijnen 3 weken vakantie aan het vieren. Hij heeft slecht internet dus veel hoor ik niet van hem. Ze zouden aankomende dagen duiklessen krijgen van 2 mooie dames, dat hoor ik dan weer wel ;)

Bye bye. Tot snel vanuit Shanghai!

1. Patty:
    15 juli 2015
    Hoi Daisy goed nieuws over je baan. Erg spannend allemaal. Straks vier jij ook vakantie op een van de eilanden van de Filipijnen. Nog even genieten van het Hollandse en dan op naar Azië . Voor morgen fijne verjaardag en tot volgende week zaterdag!!! Liefs Patty.
  2. Marieke:
    15 juli 2015
    Hi Daisy, wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd en ga lekker van alles genieten. En ik hoop dat je deze blogs blijft schrijven, want ik vind het heel erg leuk jouw/jullie belevenissen daar te volgen. XX
  3. Geanda:
    15 juli 2015
    Super hoor, gefeliciteerd met je baan.
  4. Lydia:
    15 juli 2015
    Super trots en fijn dat je een baan hebt in Shanghai, maar wat heerlijk dat je nog even een paar weekjes thuis woont! ;)
  5. Jennifer:
    15 juli 2015
    Hallo daisy super goed dat je een baan hebt. Geniet nog even lekker bij je moeder laat je nog even verwennen. Top
    Liefs Jack Jennifer
  6. Opa:
    15 juli 2015
    Hoi Daisy. Het was even spannend na dat telefoongesprek maar alles is gelukkig uitgekomen zoals je had gehoopt. Prachtig. Veel geluk en wijsheid in Shanghai.